18/11/25

Eka on aina se ensimmäinen




Pienistä puroista kasvaa jotain suurta

Useamman vuoden pähkäilyn ja miettimisen jälkeen rohkenee kokeilemaan tätä Blogin kirjoittamista. Ja kun on selättänyt sen "ei ole aikaa blogiin, mörön" niin ei muuta kun Let´s Go. Ei sillä, että kuluneet vuodet olisi jotenkin parantaneet ulosantia tai priimaa tulisi ja aikahan ei ikinä ole ollut ongelma, tai noh on, itse keksitty/kehitetty sellainen. 

Vuosien mittaan ideoita ja ajatuksia blogiin tullut, ollut ja mennyt vaikka kuinka paljon mistä kirjoittaa, mutta "paperille" asti mikään niistä ei ole päätynyt. Jos nyt sitten koittaisi raapia kasaan paloja ja kappaleita omasta arjesta ja tekemisistä ryyditettynä erinäisillä mielessä olevilla asioilla joita sitten tänne suoltaa kera kuvien, jotka inspiroivat tai muuten vaan ovat oman silmän mieleen.



Tekemällä oppii, sanontakin sanoo. Joten mieli avoimena kohti uutta seikkailua tämän blogin kanssa.


Hyväsydämisyys

Hyväsydämisyys nykypäivän maailmassa on harventumaan päin oleva piirre ihmisissä. Moni keskittyy liialti vain itseensä, omaan tekemiseen, to...